CENTRE: With our unified communication automated solution on the cloud, we guarantee significant cost savings without implementing any hardware.
CENTRE is a communications system developed by L’avenir that automates telephony, messaging, and appointments dating system to optimize and the efficiency of your company.
With CENTRE, you will be able to make calls, receive voice messages straight to your e-mail, set up meetings, and even launch massive campaigns to improve the relationship with your clients as well as obtaining multiple opportunities with new prospects.
Optimize the communications on your company and get multiple benefits:
On premise and Cloud solutions.
No hardware installation required.
Service availability all day.
24/7 - 365 days a year monitoring.
IVR: automated operator.
Pre-paid Calls Detailed Reports (CDR).
Automated Call Distributor (ACD)
Customer Relationships Managements (CRM).
Interface technologies: SBC, Troncales SIP, Gateways and Terminales.
Collaboration Tools: Microsoft teams.
Call Center
PBX
Chatbots y Voicebots
Reduce significantly costs associated with telephone billing using IP telephony.
Call center
This cloud technology service developed will allow you to grow as many times as you need, paying only when you use it without installing hardware.
Our CENTRE call center platform allows you to properly manage your incoming and outgoing campaigns while maintaining effective information control.
¿Por qué nuestro call center
es tu mejor opción?
<H4>Seguridad</H4>
Protegemos la información de tu compañía gracias a las prácticas más seguras del mercado en la implementación de soluciones de voz IP.
<H4>Siempre activo</H4>
Garantizamos la confiabilidad e integridad de tu información en caso de falla.
<H4>Confianza</H4>
Respaldamos con nuestros servidores en la nube y de manera confidencial, la información de llamadas y grabaciones obtenidas.
<H4> Desempeño</H4>
Monitoreamos permanentemente la plataforma para asegurar el mejor rendimiento.
<H4>Portabilidad</H4>
Puedes acceder a nuestra plataforma desde cualquier lugar del mundo.
<H4>Acceso</H4>
Ingresa de forma segura a tu call center desde cualquier dispositivo, con solo tener conexión a Internet.
<H4>Transparencia</H4>
Aprovisiona para otros meses, los minutos no consumidos.
We design, implement and offer support to next-generation telephony solutions with
IP PBX.
PBX
Connect the PBX system to Microsoft Team and provide your team and clients with high-quality calls with Microsoft's support, security, and reliability.
Purchase a cloud PBX service without a permanence clause.
Our cloud service allows you to integrate your company's current PBX system with Microsoft Teams and enjoy all the collaboration benefits that this platform offers.
In addition, you can also receive and make calls to national and international public numbers.
What are the benefits of integrating
your PBX with Microsoft Teams?
<H4>Cost savings</H4>
No additional software license required for softphone.
<H4>Take advantage of your PBX</H4>
Continue using the resources of your current PBX and integrate it into Microsoft Teams. It only requires setting up a SIP backbone to the L'avenir cloud.
<H4>Unified environment</H4>
Work collaboratively with Microsoft Teams tools. It also receives and makes calls to national and international public numbers.
<H4>Own phone number</H4>
Contract the public numbering of Bogotá, Cali, Medellín, Barranquilla or Bucaramanga and enjoy the telephony services of Microsoft Teams.
Automatiza los procesos de atención al cliente de tu compañía con las herramientas de mensajería más conocidas en el mercado.
Chatbots y Voicebots
En L’avenir implementamos mecanismos de inteligencia artificial y machine learning para entender el contexto en el que interactúan los usuarios, para ofrecer respuestas cada vez más acertadas.
¿Qué es un chatbot?
Un chatbot es un asistente virtual programable que permite mantener una conversación natural o interactuar con los usuarios, simulando las respuestas que daría una persona de atención y servicio.
¿Por qué implementar
un chatbot en tu compañía?
<H4>Ahorra tiempo y costos</H4>
Reduce significativamente los costos de contratación y capacitación de personal, reasignando esos recursos a otros procesos de tu compañía.
<H4> Mejora la calidad de servicio al cliente</H4>
Optimiza los tiempos de respuesta y espera de tus clientes o usuarios.
<H4>Atención 24x7</H4>
Brinda respuesta inmediata a los requerimientos de tus clientes, a través de un robot que atiende los 7 días de la semana y las 24 horas del día.
<H4>Respuestas apropiadas</H4>
El chatbot sigue un guión establecido, por ello siempre responderá según lo programado por tu compañía.
These are some of our Chatbots
Routes state
The routes state chatbot delivers online information of the ongoing events on the main routes of Colombia. You can contact it through Facebook Messenger or Twitter by @vias_co .
It’s a character born from AI that was previously used to provide information about the Colombia 2018 presidential elections and can be easily adapted to any other similar projects.